
Design John West Anchovis assortiment
Design biedt duidelijke assortiments structuur voor John West

Design biedt duidelijke assortiments structuur voor John West

3 kritische maar nuttige vragen van een designer bij een briefing

Deepdive bij John West samen met STROOM

Nieuw ontwerp voor de Fruity COCO Slices

nu: ontwikkelde de identiteit voor een nieuw internationaal vers merk

nu ontwikkelde nieuwe identiteit voor de VO Methode Plein M voor 2021/22

Je koopt een vat en krijgt een fles

De stapsgewijze evolutie van ROTER

We stelden onze klanten een aantal vragen over hun business in deze tijd

We stelden onze klanten een aantal vragen over hun business in deze tijd

Verschillende thema's voor de Bosatlas

We stelden onze klanten een aantal vragen over hun business in deze tijd

Het spel is voor eeuwig veranderd.

Stapje voor stapje naar een nieuw design

nu: bouwt aan AGF merken

een nieuw ontwerp voor de Basics

nu: een nieuw sterk verhaal van RAM

Van concepten naar een corporate identiteit

Hoe nu: met goede strategie merken sterker maakt

3D design voor producten en verpakkingen zijn een belangrijk onderdeel van creatie voor nu:

De pitch, een veel besproken moment. Hoe pak je dat goed aan ?

Creative magazine Fonk interviewde nu: over packaging trends in 2018

nu:amsterdam groeit met nieuwe klanten en talent. Waarom kiezen zij zoal voor nu: amsterdam ? 5 onderscheidende kenmerken van nu:amsterdam:

Zo gaan merken om met hun vormgeving en logo in de trend naar ambachtelijke foodconcepten.

De scholen zijn weer begonnen. Bepakt en bezakt met leermateriaal waarvan wij de vormgeving deden.

nu: werkt met een team creatieve specialisten. Wie zijn dit ?

Steeds meer klanten weten de weg naar nu: te vinden. Ze kiezen voor strategie en hoge creativiteit met een strak proces.

nu: werkt met een team creatieve specialisten. Wie zijn dit ?

Een frisse nieuwe verpakkingslijn

nu: is continu bezig de kennis over shopper marketing te verbeteren. Daarom nu: officieel partner van ISMI, het Instore Shopper Marketing Instituut.

nu: ontwikkelde de identiteit voor een nieuw craft bier merk: RAM Cider

Merkstrategie, -doelstellingen, NPD funnel, marketing campagne, etc. gereed? Ja. Perfect! Dan moet het dus allemaal goed komen met het resultaat?

Een vaak gehoorde opdracht in een design briefing is: wij willen een icoon. We schreven er een artikel over

Met de ervaring in vele typen creatieve projecten schreven we een artikel over hoe een briefing zorgt voor een effectief creatief project !

nu: werkt met een team creatieve specialisten. Wie zijn dit ?

nu: verpakkingsdesign ROTER D-Pro genomineerd voor de Dutch Packaging Awards

nu: werkt met een flexibel team creatieve specialisten. Vanuit passie en kunde geselecteerd. Wie zijn dit ?

Voor imkerij de Traaij ontwikkelden we ook een professional honing variant

Een oude klassieker in ere hersteld met subtiele verwijzingen naar de oude eerste blikjes uit Suriname.NO SPANG !

Hoe maak je een goede, effectieve briefing en creëer je een stoere, maar ook echt stoere verpakking van deze tijd?

Many brands have rushed to spend more and more on instore shopper communication and activation. High need for do’s and don’ts shopper activation...

Inspiratie met design en verpakkingen van food en drinks uit Ibiza

Voor Mocca D'or ontwikkelden we de verpakking voor de Fazenda lijn

The dieline is een toonaangevende blog die publiceert over wereldwijd packaging design. Ze schreven over ons redesign voor Dr. van der Hoog

Lamb Weston, gespecialiseerd in aardappelproducten vroeg ons een line- extension van hun bijzondere frites vorm te geven

een van de specialismen van nu: is het vervaardigen van packshots

nu: redesign voor de range insecten bestrijders van Jaico