nu:amsterdam groeit met nieuwe klanten en mensen
Met Oswin van den Boer als associate partner verbreedden we onze strategische kennis op gebied van marketing, branding en shopper marketing. Ons creatieve team groeide met nieuwe specialisten. Nieuwe klanten sloten zich recent aan zoals Hero, Bolsius, Emmi kaas en Baarsma wijnen.
Waarom kiezen zij zoal voor nu: amsterdam ? Hier 5 onderscheidende kenmerken van nu:amsterdam:
1. Specialisten. Het creatieve netwerk van nu: bestaat uit louter specialisten. Concept ontwikkelaars, ontwerpers, filmmakers; cosmetica lovers, food afficionado's, of bierkenners die we selecteren op basis van hun specifieke passie
2. Gedrevenheid. Veel specialisten in ons netwerk zijn ook ondernemers, met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, die doorgaan totdat ze tevreden zijn met het resultaat.
3. Compact. Omdat we met compacte senior teams werken kent onze organisatie korte lijnen, direct contact, weinig overhead en zijn we dus effectiever dan reguliere bureau's.
4. Stevige basis. Met een zware strategische marketing achtergrond na +10 jaar werkzaam in de marketing begrijpen we snel de uitdagingen van merken. Met een all round studio bieden we continuiteit voor dagdagelijkse werkzaamheden
5. Focus. Met veel seniors aan boord hoeven we geen tijd te besteden aan opleiding, training en rework. Met een nuchtere inslag besteden we weinig aandacht aan award festivals en reclame feesten. Tevens hebben onze klanten voorrang op onbetaalde beauty contests.
5 redenen waarmee nu: klaar is, ook om in 2018 te groeien met onze klanten !