Gaspar Verschuren is country manager bij Xiromed , een internationale leverancier van geneesmiddelen. Nu:amsterdam verzorgt design en communicatie. We stelden hem een aantal vragen over hun business in deze tijd
Kan je de huidige business situatie omschrijven bij jullie ?
Wij zien dat de Nederlandse geneesmiddelenmarkt constant onderhevig is aan verandering als gevolg van een globaliserende wereld, vooral tijdens de coronocrisis is het duidelijk hoe sterk we in NL afhankelijk zijn van supply chains uit Azië. Wij zijn gelukkig een Europese producent en hebben hier veel minder last van. Wij hebben de capaciteit om aan de groeiende vraag naar kwalitatief goede geneesmiddelen te voldoen en zijn in staat om te concurreren met de Aziatische leveranciers.
Hoe zie je de toekomst voor de business ?
Voor Nederland zijn we een redelijk nieuwe partij en werk ik met een agile team, we zijn goed uitgerust om op afstand te werken en zien genoeg mogelijkheden om verder te groeien. We zijn continu bezig om onze organisatie zo efficient en flexibel mogelijk in te richten. Hierbij wordt onze belangrijkste drijfveer nooit uit het oog verloren; kwalitatief hoogwaardige geneesmiddelen leveren tegen lage prijzen voor de Nederlandse patient.
Wat verwacht je nu van nu:amsterdam. Hoe functioneert dat ? Waar zijn jullie mee bezig ?
nu:amsterdam is net als wij gewend om agile te werken; Korte lijnen en goed ingewerkt in de Pharma business. Zo gaan de meeste projecten gewoon door. We hebben onlangs het haargroeimiddel Minoxidil geintroduceerd en zijn bezig met een flink aantal nieuwe introducties in zowel de OTC als in de receptgeneesmiddelen markt.
Ontwikkelde Online Banner met 3D packshot voor Minoxidil