Arno Snoey is European country manager bij John West. nu: amsterdam is verantwoordelijk voor de identiteit van John West visconserven, packaging en shopper marketing. We stelden hem een aantal vragen over hun business in deze tijd
Kan je de huidige business situatie omschrijven bij jullie ?
De John West verkopen in de winkel gaan erg goed, het is dan ook alle ‘hens aan dek’ om aan de vraag van klanten te voldoen. Dit komt door Corona maar ook omdat de trend naar gezonde producten zich verder blijft doorzetten.
Daarnaast willen we onze consumenten succesvol blijven inspireren met nieuwe recepten en producten
Hoe zie je de toekomst voor de business ?
Het John West team werkt volgens RIVM regels vanuit huis en functioneert goed. In onze productielocaties zijn een fors aantal aanpassingen gedaan door oa temperatuur controle, maskers en 1,5 meter afstand.
De supplychain vanuit de diverse landen verloopt ondanks alles goed. Op deze manier hopen we de korte termijn continuïteit te kunnen blijven bieden We zien dat visconserven jaar op jaar verder blijft groeien.
Wat verwacht je nu van nu: amsterdam. Hoe functioneert dat?
Nu:amsterdam is goede sparring partner, die John West goed begrijpt. Hierdoor worden er snel, slimme en creatieve concepten gepresenteerd. Corona blijkt daarbij geen enkele belemmering te vormen.
Samen met nu:amsterdam zijn we bezig om het assortiment verder te actualiseren, en er zullen nieuwe concepten worden geïntroduceerd.
Daarnaast is er ook aandacht voor nieuwe projecten en kanalen, het recent ontwikkelde ‘John West GOOD TO GO’ is hier een mooi voorbeeld van.
Packshot van de nieuwe propositie GOOD TO GO in varianten Mexicaans en Mediterraans