100% genieten vanaf de 1e slok Packaging design

OPDRACHT

Samen met Hero Marketing en onze creative designer hebben we onze tanden gezet in het nieuwe verpakkingsdesign van de fruitsappen range van Hero. Opdracht was om de merk positionering van Hero te communiceren, alsmede de propositie 100% fruit voor deze sappen duidelijk te maken

RESULTAAT

Met een aanscherping van de brand identity door het hele assortiment en veel vers en lekker fruit letterlijk buiten in 't zonnetje te zetten zijn we daar ruimschoots in geslaagd. Tevens hebben we binnen de range de FruitFris propositie ontwikkeld voor de minder zoete variant.

We ontwikkelden de shopper marketing materialen om de relaunch in de winkel te ondersteunen

Hero FruitSap & FruitFris zijn heerlijke, pure sappen uit 100% fruit en zitten boordevol vitamine C. Ons fruit is vol van smaak en dat houden we dan ook het liefst zo puur mogelijk. Hero FruitSap is verkrijgbaar in de smaken Sinaasappel, Sinaasappel Mango Mandarijn, Multifruit en Sinaasappel Aardbei Appel. De Minder Zoet varianten van Hero FruitFris zijn verkrijgbaar in de smaken Sinaasappel en Multifruit. Ze bevatten allemaal slechts van nature in fruit aanwezige suikers, dus er zijn geen suikers en/of zoetstoffen toegevoegd.