De nieuwe dorstlessers van Hero Packaging design - Shopper activation
OPDRACHT
Samen met Hero Marketing en onze creative team hebben we de concepten ontwikkeld voor hun allernieuwste frisdranken: Hero Fruit & sprankelend Water en Hero Fruit & Ice Tea.
Opdracht was om een identiteit voor deze innovatieve frisdranken van Hero als resp. de lichte dorstlesser en fruitige dorstlesser met kruidige twist te ontwikkelen. Uiteraard rekening houdend met de brand assets van Hero Softdrinks. De combinaties van Fruit met sprankelend water en de kruidige Ice Tea moesten smaaksynergie geven, zowel vanuit de naam, als vanaf de verpakking als de key visual en diverse shopper marketing materialen.
RESULTAAT
Voor Fruit & sprankelend Water geven het sprankelende, frisse water en de compositie van het fruit meteen het juiste, lichte gevoel. De frisse kleuren van de verschillende smaakvarianten maakten het compleet tot de heerlijk doordrinkbare, minder zoete dorstlesser!
Voor Hero Fruit & Ice Tea combineert Hero fruitsap met sprankelende zwarte of groene thee. De vlierbloesem of gember geeft deze frisdrank een kruidige twist. Ice Tea met karakter!
We ontwikkelden tevens de key visual en doorvertaling naar de verschillende shopper marketing materialen om de launches van beide nieuwe drinks in de vele winkels stevig te ondersteunen.