Hero Baby Standaard Packaging design
nu: heeft het assortiment van Hero Baby Standaard met moederlijke en vaderlijke trots in een nieuw jasje gestoken.
OPDRACHT
Hero Benelux heeft ons gevraagd om de Hero Baby Standaard verpakkingen in een nieuw jasje te steken die zich meer onderscheid als Standaard range ten opzichte van de eigen premium lijn van babyvoeding, Hero Nutrasense. En daarbij de herkenbaarheid en zachtheid van Hero Baby niet te verliezen en de verschillende fases sterker te laten onderscheiden.
CONCEPT & AANPAK
Een aantal pack iconen van Hero Baby die consumenten ook concreet en positief terugkoppelden als het bruine beertje, het 'beschermingsschild met de nummers', het logo hebben een centrale rol gekregen. Het onderscheid ten opzichte van Nutrasense is met name gezocht in de kleurkeuzes.
RESULTAAT
Een range van Hero Baby producten met een standaard uitstraling maar ook kwalitatief. De zachtblauwe basiskleur past goed bij Hero en de babywereld en is niet zo zwaar als het corporate donkerblauw van Nutrasense. Het bruine beertje neemt herkenbare posities in voor de verschillende fases van de baby/ peuter en het grote schild heeft per fase een eigen kleur gekregen. Tevens is het Hero logo zou geplaatst dat het mooi integreert en ondanks de scheurlijn van de deksel volledig overeind blijft.